Torsdag 9 juli

Goder afton folks!
Vaknade tidigt  som tusan,  0615, svetten bara dröp, var tvungen att stiga upp, sängen alldeles blöt. Månne om det är giftet i kroppen som vill ut. Nåja energin var det inget fel på, tvättade alla sängkäder, strök lite tvätt och mådde alldeles ypperligt. Wiksténs kom hit och bytte en lampa, ja allt rullade på i gammal god stil. Jag fick en hel del uträttat innan jag hämtade Elin och vi drog till mitt jobb.
Nu var det ju inte så många där men atmosfären fanns ju kvar. Fick undan lite där också och sen for vi till Klara och åt jordgubbstårta, jättegott, jag åt TVÅ bitar!! Inget fel på aptiten nu precis. Efter  viss shopping på Apoteket, nya Sutent, jag ryser vid tanken att börja en ny kur, åkte vi hem och gjorde potatismos, inget pulver här inte, och stekta strömmingsflundror, jordgubbar och grädde. Jag höll på spricka!
Rolf drog igång värme i bastun så då blev det en stunds lögning, härligt, men ingen älvdoppning för mej förstås.
Klara och Mats kom och åt resten av strömmingen, Mats tog hem vår dator för omformatering så nu är det tur att vi har dej Vita Blixten!
Maken är visst ledig i morgon så då ska vi till Luleå och klappa lite på min nya kärlek.
Men nu finns det bara ett: God natt och sov gott om nu någon råkar kolla bloggen den här tiden.
Höres i morgon!
Fortfarande  ÖVERSTINNA

Kommentarer
Postat av: Nliltrolls C

Hoppas nya pärlan gjort sig oemotståndlig till i morgon! De har lovat (ha! kan meteorologer verkligen lova?)sol i morgon, hoppas ni får en solig åktur.

Suss gott

C

2009-07-09 @ 23:29:57
Postat av: Åsa L

Tusen tack för att ni kom förbi ikväll

Kul att se att du var så pigg

Kram Åsa

2009-07-10 @ 20:39:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0