Onsdag 8 juli

Hej å hå!
Ja inte kunde jag  sova längre än  kvart i sju. Fikade i lugn  och ro. Skönt att slippa äta i sängen. Startade en maskin, gjorde färdigt rabarbersaften och tog sen en promenad  medan jag  inväntade besök av kusin Anders med familj-
Sen kom dom Aew, Anders,lille Alexander och Aew´s syster. Vi  fikade och det var för  första gången på jättelänge jag tyckte det var gott med en bulle till  kaffet. Presenter skiftades,jag fick  årgångsvin i trälådor, mums. Vi har faktiskt tjuvsmakat på lite, fantastiskt gott! Men man får ju så dyra vanor vi som dicker mest lådvin..
Dagen har gått på , jag har mått relativt bra,inga extra extra, men jag är glad ändå.
Glad, ja jag har bokat  fast min lilla nyvunna kärlek!!! Ska träffas på fredag.
Nu ska jag krypa ner hos min första kärlek.
Godnatt, sov gott!
PS. Alla överstar i huset är borta..... det är bara överstinnan kvar.........

VIV


Kommentarer
Postat av: Alf och Kina

Det var rackar´n vad omsvängningen gick snabbt. Det är härligt att se att aptiten på livets läckerheter har återvänt. Här nere sitter vi i ösregnet som tydligen ska hålla i sig hela dan. Men då får vi också ta oss en bulle till kaffet - inköpt hos Lisa, men inte lika goda som dina. Du vet ju att du är bäst. Salut från Hammarbyhöjden!!

2009-07-09 @ 07:49:12
Postat av: Carin Hessmo

Fantastiskt att höra att du verkar så strålande glad och pigg. Lite överspelat kanske men du verkar ju faktiskt må hyfsat bra nu. Det måste vara en oerhörd lyckokänsla bara att få komma från lasarettet, man ska nog vara så sjuk att man inte är medveten om omgivningen om man ska står ut där. Bara miljön i sig gör ju att man känner sig sjuk. Men, vilken tur att det finns ändå. Man vill ju inte vara hemma heller när man är dålig. Hoppas nu att detta håller i sig länge så du kan vara hemma med familj och vänner.

Kram

Carin

2009-07-09 @ 13:33:02
Postat av: Jullan

Underbart att höra att det är lite bättre just nu. Roligt att matlusten kommit tillbaka, då kommer krafterna också. Jag kommer upp till Vlm nästa helg på¨lördagen, längtar ursinnigt mycket. Det är så skoj att Micke följer med också. Vi kanske ska sova på hiltons, har hört att rum nr 6 är ledigt den veckan. Kommer jag få träffa dig nånting? Det vore roligt. ha det så gott, varma kramar!

2009-07-09 @ 23:03:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0