Onsdag 29 juli-Grattis Sara!!

Hej!
Maken kom hem vid 23-tiden och då var det bara att sova på söta örat. Vaknade vid 9, trött som en gris, men jag hade ju lite att stå i innan jag hämtade Elin för vi skulle ju fira Sara idag. Hämtade Maria i Unbyn kl 11 och sen bar det iväg till Björkskatan. Lilla stora Sara, magen rakt ut, nu är det nära....
Efter presenter och kramar åkte vi med blåklockan till Luleå GK och där vi åt en jättegod fiskgryta med hemlagad pot.mos. Himla synd att man är så liten i maten!!
Nåväl jag tröstade mej med ett par snygga och lagomstora brallor i shoppen.
Körde hem Maria och sen Elin och sen hem för en liten sovstund, skönt.
Cyklade tillbka Kärrans cykel och tog en promenad från Trångfors, det var väldigt härligt.
Väntar nu på att Ante och Elin ska komma hit med sin fiskefångst, jag hör båtmotorn, då ska jag rensa aborre och vi ska röka den i morgon.
Som ni förstår så mår jag trots mina dåliga värden, ganska bra, håller mina tummar att jag är så här pigg en och en halv vecka till för sen blir det dom ordinarie två veckornas återhämtning.
Slutar här med att önska er godnatt!
Viv+VB


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!! Ja då var man åter tillbaka på jobbet.. Hoppas att du har en skön dag i detta fina väder...Du kan väl höra av dig om du har tid o ork jobba även imorrn



// Kram Siv

2009-07-30 @ 11:33:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0