Onsdag 22 juli

Som vanligt har jag sovit länge. Det känns som det är välbehövligt.
Har inte gjort så  mycket idag, cyklade ner på stan för lite shopping och sen for jag till Anna  för nagelfix. det blev jättebra.  Lagade lite mat och sen kom Marlene och Ulf  och åt med oss.
Säg den glädje som varar beständigt, jag skulle  fylla gräddsifonen med en patron och då pyste allt ut i min hand, jag fick en kolsyrebrännskada! Helvetes ont!
Och jag som mått så bra hela dagen.
Nu ska jag lägga mej med min bandagerade hand. Godnatt!
Viv

Kommentarer
Postat av: marg

Hej, det är ju typiskt när man ska göra nåt så blir det paj.

Idag har jag inte gjort så mycket. Har varit på stan och köpt födelsedagspresent till svärsonen och present till Olivia. På kvällskvisten kom barn och barnbarn på fika. Nu är det halvnatt och jag ska hoppa (!?) i säng.

kram och god natt marg

2009-07-22 @ 23:15:49
Postat av: Britt-Marie

Hej Viveka! Jag har kommenterat din blogg för nån vecka sen och tycker den är fantastisk! Man blir rörd och berörd. Jag beundrar dig - din styrka - engagemang - medmänsklighet - sisu... ja, jag vet inte vad - du är helt enkelt fantastisk. Och nu går du och får en brännskada!! - det är inte sant...hoppas det inte blir så allvarligt o smärtsamt. STOR kram från B-M

2009-07-23 @ 02:10:05
URL: http://kronidan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0