Onsdag 15 juli

Helt ofattbart så har jag sovit till 1030 i morse. Visserligen var jag uppe en sväng vid 6-tiden, men ändå!
Elin vaknade strax efter, vi fikade och sen tog vi med oss Margarete till Evas Konst-iga café där vi shoppade loss lite. Efter kaffe och bullar for vi till mitt jobb, jag hade sån stor längtan............nä jag hade lite jag skulle pyssla med. Handlade lite nödvändigheter på Maxi sen hem och laga mat.
Nu har vi badat bastu, men jag känner inte för nåt dopp i älven nu, är lite stukad och trött. Sutenten har attackerat min kropp, det känns så välbekant obehagligt.  Hoppas bara att det inte blir lika häftigt som tidigare, för vi planerar att spela golf i Arvidsjaur, vi gör ett nytt försök...
Nu är snart dags för sängen.....
Kram & godnatt!!
Viv

Kommentarer
Postat av: Ewa af Klinteberg

Hej min vän-

Hoppas att Du orkar fara till Arvidsjaur. Vi kan kanske åka dit och spela med Er.

Tänker på Dig Puss och kram från Ewa



2009-07-15 @ 23:05:46
Postat av: marg

hej, och tack för idag, det var roligt att få se ditt jobb, och att handla sånt som man egentligen inte behöver men som är roligt att ha. Jag somnade framför TV:n. Nu orkar jag inte gympa! Imorgon är också en dag.

God & kram marg

2009-07-15 @ 23:43:46
Postat av: Niclas

Hej Viv!

Så här mitt i semestern har jag undrat hur du har det, och läser här att du har fullt upp! Hoppas att golfen i A-jaur blir av som du tänkt dig, och att du vinner. Du är helt fantastisk! Hör av mig på tfn någon dag. Bamsekramar från mig, Jeanette och barnen.

2009-07-16 @ 00:32:04
Postat av: Mats & Monica på resa

Hej Moster

Här kommer hälsningar från huvudstaden. Vi kom ned i måndags och åker till Gtb på fredag. Vi njuter av semestern. Kul att du mår bra och hoppas att det blir golf för dig i veckan. Hoppas även att det inte blir lika jäkliga biverkningar på den nya medicinen som den förra. Vi ringer sen från Gtb. Ha det bra vi tänker på dig. Hälsa de andra

2009-07-16 @ 09:30:46
Postat av: Adine

Jag hoppas verkligen att biverkningarna, denna omgång, visar sig så lite som möjligt. Jag läser din blogg varje dag, vill så gärna veta hur du har det.

Må så bra du kan och det märker jag att du gör.

2009-07-16 @ 12:55:15
Postat av: elin

hej fammo !

nu har vi just kommit hem jag sitter här i sängen och känner att det gungar sen vi var och fiskade. haha. men ville bara säga tack för att jag har fått vara hos er det var jättemysigt och roligt. Men vi får väl se framåt veckan om du är pigg och alert så kommer jag och bor hos er. det är så kul att se att du är på benen och att du är så pigg. Vi har så kul tillsammans !

puss och kram. jag älskar dig, det vet du !



kramisar/barnbarnet (:

2009-07-16 @ 23:01:27
URL: http://eelinandersson.devote.se
Postat av: marg

Hej, det blev ingen åktur till landet, Eva, Flisan och jag åkte till second och sen hämtade vi Calle och fikade på Opalen, där har det blivit så nytt och fräsch.

Sovdags nu ha en god natt, sov gott

kram marg

2009-07-16 @ 23:36:33
Postat av: ingela

Hejsvejs! tack för hjälpen, du vet med vad. Igår en härlig dag i Stubbsand, vid havet. Ett paradis för MARY OCH BERNT. VET INTE HUR MAN FÅR BORT STORA BOKSTÄVER..... HOPPAS ALLT ÄR BRA MED DIG OCH ATT DENNA DOS PASSAR DIN KROPP BÄTTRE. IDAG ÅKER JAG OCHSVÄRMORSDRÖMMEN ERIK TILL ÅSELE MARKNAD, DÄR CI HJÄLPER KIOSKHANDLAREN. BAMSEKRAM INGELA

2009-07-17 @ 07:52:58
Postat av: Jag själv

Ingela......Du är så rolig......

2009-07-17 @ 12:17:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0