Måndag kväll.....

Hej igen!
Det märks väl att jag klivit upp ur bingen? Jag måste berätta, jag åt en liten bit fläskpannkaka (inte som gubbens) med lite SYLT och ett glas MJÖLK, jag som inte äter nåt dera, sen ringde jag  maken och beställde en PIZZA!!!! Det är det sista jag skulle längta efter i vanliga fall. Visserligen blev det bara 1/4 barncarpricosa 3e timmar senare, men gud vad gott!
Maken i chock men livet har återvänt, jag har fått matlust! Det blir bra för mina dåliga värden. Jag får fortfarande varje kväll, näring i droppform, en välling som heter Oliclinomel innehåller allt jag behöver, dock inte Cava! I vart fall, 910 kcal /påse, så numer äter jag i sömnen också. Ville bara berätta att det ljusnar..............
Godnatt!
Viv

Kommentarer
Postat av: Kicki

Vilka roliga nyheter så här på kvällkvisten. Nu kan vi sova gott i husvagnen. Husvagnsgrannen (Anna) har skype på sin dator, så jag skickar kontaktuppgifterna på din vanliga mail i morrn, så nu kan vi "ses i cyber..". Peder och Markus har tillbringat kvällen med att meta från en båt ca 300 m ut härifrån, tyvärr fick de inga större aborrar. Anna och jag delade på en flaska vin och hade allmänt trevligt. G´nat på dig också och sov gott. Kramar

2009-07-06 @ 23:19:17
Postat av: Alf och Kina

Det var härligt att höra att matlusten återvänt. Ett gott tecken!Det står väl inte länge på innan du beställer in sotare och en källarsval pilsner. Dé é grejer dé... Vi får ta och Skypa snart igen. P o K!!

2009-07-07 @ 09:22:51
Postat av: Åsa L

Så roligt att höra

Proppa i dig massor med choklad också det är bra för allting

Det brukar jag göra

Kram Åsa

2009-07-07 @ 11:23:41
Postat av: Nickelilltrolls Catarina

Å vad härlig läsning!

Bragokex? Semlor? Falukorv? Mojito? Ring och beställ, vi kommer på stört!

XOXO (som tonåringarna skriver)

Catarina o Niclas

2009-07-07 @ 14:03:52
Postat av: marg

hej, här sitter jag och mumsar på en macka, blev så fruktansvärt hungrig.

Vad toppen att du kan äta igen. Nu har det väl vänt, vad glädjande!!!!

Imorgon bitti flyger vi till sthlm och i övermorgon bil och båt till Gotland, det blir roligt, vi ska åka med våra vänner från sthlm & Karlstad.

Det blir en kortis, söndag kväll kommer vi hem igen.

Vi har packat och snart ska jag dra mig tillbaka till sängen.

Ha det så bra och fortsätt att bli stark.

Kramar för hela veckan marg

Datorn får stanna hemma.

2009-07-07 @ 22:48:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0