Hej alla bloggläsare

Hej,detta är Ante som skriver nu,som ni kanske förstår orkar inte min kära Mor blogga just nu.Hon mår ju inte så bra av sina piller,men hon är säkert igång snart igen.Hon har väldigt svårt att prata också p.g.a. all svamp i mun och hals.Jag tror inte hon orkar prata i mobilen så mycket,så skicka gärna sms eller hälsningar via bloggens kommentarer.Ha det bra alla/Ante..Hej igen,jag glömde skriva att hon helst inte vill ha besök på sjukan p.g.a. infektionsrisken och att hon är väldigt trött,hon sover hela tiden, ja de är mycke nu...men nu kan det bara bli bättre../Ante

Kommentarer
Postat av: Karin Jönsson

Kära kusin

Du har det inte lätt just nu. Men... De går snart

över. De är ett litet h-vete när det pågår.

Kära lilla kusin. De problem du har i munnen måste

dom väl hitta motmedel mot. De gör dom men det kan

ta sin lilla tid.

Tänker på dej ständigt (ofta)

Kram Karin



2009-07-03 @ 19:14:56
Postat av: sabina

hej hoppas du snart blir bra igen och att du kan komma hem igen <3 många kramar sabina

2009-07-03 @ 19:38:49
Postat av: Vinsalisa

Hujeda mej...nu har det hänt grejer med Vickan! Jag har levt "konståkningslägerliv" hela veckan och imorgon är det sista dygnet innan semestern! Skräm bort svampen så vi kan dricka Cava på fredag......

Tänker på dig och här kommer en hel hoper med kramar, kraaaaaaaaam.

/M

2009-07-03 @ 21:00:30
Postat av: marg

hej kära Viveka,

Det är så ledsamt att du mår så dåligt. Men nu måste det vända snart! Jag tänker på dig och håller tummarna.

Här har det varit livat barn & barnbarn har varit här på middag och det är en glädje att se hur de små växer så det knakar.

Det är tyst i huset, alla är bortresta, jag ser bara Rolf ibland.

Jag blev trött och idag blir kvällen inte lång.

Sov så gott god natt, en massa kramar från

marg

2009-07-03 @ 22:00:03
Postat av: marg

God morgon Viveka,

Har du sovit bra? Det är mulet idag och ingen utflykt till landet står på programmet. Maken är på Golfbanan till lunch och sen står städning på programmet efter gårdagens alla små kladdiga händer. Men roligt hade vi.

Ha en bättre dag än igår!

Kram marg

2009-07-04 @ 07:45:45
Postat av: Fia

hejsan



hoppas det vänder snart så du får komma hem.

vi tänker på dig varje dag.



kram från skåne

2009-07-04 @ 09:51:27
Postat av: Marléne

Hej moster!

Vi tänker på dig i massor o hoppas att du blir bättre idag. Vi längtar efter att få ge dig en riktig bamse kram. Men så länge så skickar jag massor av kramar i etern o hoppas att idag är dagen då allt vänder till det bättre.

Kram kram kram

2009-07-04 @ 10:22:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0