Fredagkväll- Arvidsjaur

Hej å hå!
Nu är vi i Arvidsjaur, Camp Gielas, maken bjöd på min favoritrink Gin & Tonic och den smakade BLÄÄ, all smak  har förändats i munnen. Men det finns ju vin! Vi cyklade till kåtan på middag, Jag åt hälften av en  babyspareribs och  det var helt perfekt. Vi hade ett gäng tyskar, 24 pers, som bordsgrannar. Dom åt en 6-rätters middag, herregu, vilka matvrak!!!
Det blåste nästan storm, med mina mått mätt. Vi får hoppas att det lugnat sej til i morgon när vi ska försöka spela.
På tal om spela, Rolf har spöat mej i skitgubbe 4-2 och det är illa, jag är nog inte i form, det är nog inte bara speldjävulen som som ockuperat min kropp........
Nu ska vi sova på söta örat i våran Dagny.
Godnatt!
Håll tummarna för min sving i morgon!
Nederstinnan...med make
Vivvan

Kommentarer
Postat av: marg

Hej, här är det natt, det regnar men vad gör det när man är inomhus.

Idag har jag varit i Unbyn hos en kompis på lunch.

Mycket gott och trevligt.

Lycka till med svingen i morgon.

Kram och god natt, hälsa guben

marg

2009-07-17 @ 23:49:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0