10 år sen---10 juli----Grattis Åsa 50 år!

Ja idag är det 10 år sen jag och Rolf träffades! Det är sannerligen inte klokt vad tiden gått fort, är det bra eller dåligt? Det måste vara bra för det känns som det var igår, vi har då definitivt inte tröttnat på varandra!
Det har varit en väldigt annorlunda dag idag. Efter en väldigt våt natt, nä nä nä inte som ni tror, jag håller på att svettas  ut  alla helvetes gifter som belägrat min kropp, vaknade vi vid 10-tiden. Maken ledig idag, skönt, ingen stress. Elin sov också länge. Vi stack iväg till Luleå och klappade på lilla pärlan och provkörde den såklart och sen blev det affär! JAG HAR EN NY LITEN BIL!! Den är så himla söt, går under namnet Blåklockan (Tack Karin!). Vi har ju som sagt 10-årsjubileum så jag fick 4 ringar av Rolf, toppen!
Snygga,läckra,oemotståndliga, blanka,ovanliga.............sommarhjul på aluminium/cromfälg!!!!
Ja jag säger då det,karlar vet när dom ska imponera! Men jag är så glad och bilen blir ännu tuffare!Sen var vi och hälsade på min lilla "dotter" Sara som väntar sitt första barn och precis flyttat in i radhus på Björkskatan, puss och kram på lilla/stora magen.
Väl hemma- iväg igen, denna gång till Åsa i Älvsbyn, hon fyller 50 idag. Maria Hedmark plockade upp mej och Elin och så begav vi oss dit. Hon blev överraskad och glad.
Avslutat kvällen med grill vid stranden med Ante & Elin sen stundade stora bastubadet Hubert, alltid lika härligt. Men jag avstår älvdoppet än så länge. Nu myser vi bara i soffan innan sänggåendet.
Vilken underbar dag, JAG MÅR TOPPEN!
I morgon ska jag putsa Blåklockan in- och utvändigt......
Kram & godnatt





  - Blåklockan

klicka på bilden för att få den större !

Kommentarer
Postat av: Marléne

Grattis till lilla blåklockan :)

Kul att du är så pigg att du vill o orkar köpa bil.

Vi skickar en hälsning från ett lugnt o skönt fjäll. Vi åker till umestan på måndag. Kör försiktigt nu..

Kram kram

2009-07-11 @ 12:01:36
Postat av: Karin

Tingeling! Grattis till del lilla gulliga nykomlingen...Blåklockan.Det blir bra när du susar iväg med de nya kromfälgarna på , fast man blir väl lite avis...Så roligt att höra om dina glada och energirika sysslor och njut allt vad du kan av det goa vädret och att du mår så bra!Glädje smittar och man måste bara läsa din blog VARJE dag...

Många kramar runt bilringarna!/Karin

2009-07-11 @ 14:06:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0