Sista dagen i aug.

Goder afton på er folks!
Har jobbat hela dagen, snabba ryck, lite pyssel inför 50-årsjubiléet. Biverkningarna frodas men jag hade ork att putsa 2 fönster  och dammsuga när jag kom hem. Sen blev det dusch och te med maken.
Glädjebesked: Jag har bokat en resa till Cypern, vi åker på måndag! Hoppas hoppas hoppas att jag mår så pass att jag kan njuta av resan. Jag längtar efter sol och värme. Nog för att det har varit fint här länge men då har jag mest legat under täcket och frusit.
Jag ska kontakta Umeå imorgon och försöka få ner dosen av Nexavar, så blir det kanske lite lindrigare.
Det känns härligt att ha detta att se fram emot.
Nu ser jag fram emot sängvärmen......ska till jobbet imorgon eftermiddag.
Gute nacht!
Hon översti.


Kommentarer
Postat av: marg

hej,

det går inte att skriva så bra med en hand, får inte heller till ett att. operationen av axeln gick bra säger doktorn, men ont av bara den hör till

god natt viveka, sov gott marg

2009-09-01 @ 00:00:34
Postat av: Britt-Marie

Måtte-måtte-måtte bli Cypern-resan bli härlig!!!

2009-09-01 @ 00:12:10
URL: http://kronidan.blogg.se/
Postat av: Marléne

Kul att du ska få lite värme, men glöm inte munskyddet på flyget. Det kommer du att behöva. Annars kommer nog värmen att göra dig gott.Vi har haft lite svalare idag, end 28 gr, så det passade oss bara bra.

Kram kram

2009-09-01 @ 20:25:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0