Onsdag 5 aug igen....

Jaha nu skriver man igen. Jag for ju till jobbet, det var inte så många där men chefen var ju på plats, han är då alltid lika trevlig. Surrade på ett tag och hips vips så var klockan 1430. Fick i allafall stökat undan en del som legat och väntat på mej.
Har plockat in lite mer hallon, inte klokt vad det blir mycket av det sorten i år. Lagat lite mat åt maken och sen har vi badat bastu. Jag mår fortfarande bra fast nu är jag så trött.
God natt och sov gott.
Eder tillgivna fru Andersson

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Hej Vivi!

Det blir mycke rulltårta av alla hallon du plockar, va bekvämt att ha dom så nära.

Idag har jag städat å putsat fönster hos Sune som bara får jobba hela tiden. Imorron em. åker vi västerut igen,denna gången så blir det målning å underspikning av taket.Vädret verkar ju stå oss bi.

Har lyckats pricka in dom bästa veckorna i sommar på semestern.Troligtvis så kommer Palles oxå å hjälper oss.

Jag önskar dej en trevlig helg i sommarvärmen.

Kramar från Gunilla

2009-08-05 @ 22:11:36
Postat av: marg

Hej,

det är bara kalas, igår på landet, 10 pers, idag iväg till barnbarnsambo, heter det så? Hämtat min nya cykel, den kom med punktering, jag som är bjuden på eftermiddagskalas imorgon och skulle cykla. Maken ska försöka fixa.

Nu är jag ganska trött och säger God natt och sov gott marg

2009-08-05 @ 23:52:41
Postat av: marg

hej,

Jag kunde cykla till eftermiddagskalaset och hem igen, kände mig såååå nöjd.

God natt och sov gott

kram marg

2009-08-06 @ 22:41:35
Postat av: Britt-Marie

ÅÅh att du kommer ihåg min o Alf Bengtssons födelsedagar - du är fantastisk som tänker på alla andra i den situation du är i. Ni verkar ju som sagt ha massor av hallon däruppe, har inte sett så mycket här, men däremot blåbär - och björnbärs-snåren bara dignar av kart. Sen lär det vara ett jättebra kantarellår också, har dock inte hunnit ut ännu - fullt upp med teatern, men sista föreställningen är på lördag och allt är hittills fullsatt. (Trist att behöva säga nej till folk som köar för att komma in till eventuellt återlämnade platser, men kul för föreningen att det är slutsålt varje kväll). I tisdags var jag + mina tre barn + sambos ute och åt en härlig födelsedagsmiddag i Skummeslöv - Elin fyllde 31 år den 2 aug så vi firade gemensamt.

/Stor kram från B-M

2009-08-07 @ 00:13:38
URL: http://kronidan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0