Onsdag 5 aug. Grattis Alf och Britt-Marie

Hej igen!
Nu har jag haft en slöperiod. Inte skrivit på två dagar.
Ska bara nämna att jag gick upp 0715 och kände mej HELT FRISK!!! Kan det bero på att jag fick sluta med antibiotika igår, tröttheten bara försvann. Hoppas att det håller i sej, jag är ju inne på sluttampen på perioden.
Umeå ringde både måndag och igår(kompensation för utebliven kontakt i fredags?) Mina värden är på väg till normala utom trombocyterna som fortfarande ligger på gränsen. Men det känns bättre i kroppen.
I måndags kom kära lilla/stora Sara och vi fick hela dagen tillsammans, plockade hallon och bara myste. Toril och Kärran kom lite senare och det blev många härliga skratt. På fredagmorgon åker dom ju till Nikkluokta.....utan mej!!!
Det känns förjä....men jag ska gå nästa år.
Om jag har ork ska jag åka upp till Abisko på måndag och ta emot dom i målet. Men jag vet ju inte från den ena dagen hur kroppen är. Rolf åker på bröllop till Skåne i morgon, min bonusdotter gifter sej på lördag och jag kan inte åka med pga infektionsrisken på flyget bl a.
Igår tisdag åkte jag till Åsa på sjukbesök(inget smittsamt) sen blev det lite hallonplock. Rolf kom hem och vi rökte alla fina aborrar som Ante och Elin fiskat upp.
Vi hade en liten smakstund  med grannarna och son & sonhustru. Mumsigt!
Idag ska jag åka till jobbet och hälsa på. Det ska bli kul. Har för avsikt att börja jobba så fort kroppen säjer OK.
Vilket väder det är! Ska bli 25 grader idag, jag kan tyvärr inte sola, men det gör ingenting.
Kram & hej!

Kommentarer
Postat av: Lena Lundmark

Hej Vivieka

Vad kul att du känner dig bättre! Kunde tyvärr ej titta förbi när ni var hos pappa då jag haft "flunsan" och ännu idag har bla hosta. Det låter härligt att ni plockat hallon...satte 2 buskar förra året och jag tror inte de ger ett enda bär...Ha det gott /Lena Lundmark

2009-08-05 @ 08:42:26
Postat av: Kicki

Härligt att läsa att du "går mot bättre tider". Trist att gå utan dig, men du väntar ju på oss vid målet. Då får vi ju lite tid att umgås. Det verkar som om det kan bli våfflor med massor av hallonsylt hos dig i vinter. Sköt om dig nu och så ses vi kanske i morgon kväll hos mig? Kramar

2009-08-05 @ 10:40:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0