Onsdag 26 aug.

Tänk att det känns nästan som förr i tiden. Nåja förr och förr, men för ett år sen i alla fall.Jag har varit på jobbet hela dagen, utan att säcka ihop efter några timmar. Har fått (tagit på mej) en massa uppgifter inför  Hkpskv 50-årsjubileét nästa vecka. Kul att vara delaktig.
När jag var i Umeå och fått Nexavar ordinerat så fanns inte medicinen hemma nånstans så den blev beställd till Laxen i Boden och dom blev ombedda att sms:a när den kommit.. Strax efter ringer personal därifrån och undrar om jag verkligen ska ha den för den är ju så dyr!!! Man häpnar!
Medicinen kom igår och dom glömde bort att  skicka sms så jag hade nog inte fått den idag om jag inte kände det på  mej och åkte dit och kollade. Så först nu ikväll har jag tagit mina första två piller. Får väl se hur det går i fortsättningen.
Jag kokade iallafall palt när jag kom hem men kunde inte förmå mej att äta, men maken blev glad, han bjöd med en ensam arbetskompis från Arjeplog. Jag är trött och har frossa och svettningar, jag som ska jobba 50%.........
Men imorgon är en annan dag, då är jag säkert pigg igen.
Blåklockan är fortfarnde hos Dahlqvist  Bil så jag får hålla tillgodo med "råttan"
Önskar er alla en riktigt god natt.
Överstinnan med Vita Blixten

Kommentarer
Postat av: Britt-Marie

Kära Överstinnan! Hoppas nu att den "dyyra" medicinen funkar. Lycka till med jubileet - men ta nu inte ut dej! Tänker på dig dagligen.

Stor kram från B-M

2009-08-26 @ 22:52:28
URL: http://kronidan.blogg.se/
Postat av: Rigmor brännvall

Hej Viveca! Jag har följt din resa genom livet på din blogg gråtit och skrattat,hållit mina tummar för dig.Medicinen får väl vara hur dyr som helst om den funkar (vilken dum kommentar)ta nu hand om dig själv,ta inte på dig för mycket jobb.Ha en riktigt skön helg båda två.Kramar Rigmor

2009-08-27 @ 14:37:13
Postat av: Anonym

2009-08-27 @ 22:56:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0