Onsdag 12 aug- Klara har namnsdag, grattis!

Hej! Har ni saknat mej på bloggen?
Det  blev ju så att jag åkte tåg till Abisko i måndags morse. Var vid målgången när mina härliga tjejkompisar kom in efter 11 långa mil i stenskravel.

Jag trodde in i det längsta att jag inte skulle kunna åka, men jag har mått ganska bra hela tiden, det är bara munnen som svider och det är svårt att äta och dricka. Det är ju första veckan i mitt tvåveckorsuppehåll, så jag ser fram emot att biverkningarna ska ge med sej helt. Fick kallelse till DT i morgon och återbesök i Umeå den 24 aug. Maken följer med mej då.
Vi har iallafall jättetrevligt i Abisko, vi har bott i ett 4-bäddsrum i två nätter och vi har skrattat och haft kul.
Sorgligt nog kunde jag ju inte gå med  detta året men nästa år..........
Måste beätta att Sara och Pontus  fick sin lilla pojke kl 04 den 11 aug.  Grattis, grattis!
Slutar här, imorgonbitti är det provtagning igen, får väl se om Umeå ringer den här gången, dom har ju missat två gånger nu.
Godnatt på er alla!
Viveka

Kommentarer
Postat av: Klara

Klart att vi har saknat dig...=D

hoppas att alla prover ser bra ut när du ska till Umeå, måste komma förbi någon dag och hälsa på dig. känner mig inte så kry så jag ska vänta nån dag så jag inte har nått virus som jag smittar dig med.

Kramar

2009-08-12 @ 21:36:24
URL: http://klarrissa.blogg.se/
Postat av: marg

Hej, jag håller tummarna ang, dina prover.hoppas du snart blir bättre i munnen.

Jag cyklar mest på min nya cykel, det är härligt. Var ute och cyklade igår i värsta åska och skyfall, men vad gör det när benen bara vevar runt runt.

Den 31. augusti ska jag äntligen operera min onda axel, hör och häpna i Piteå. Men där är jag ju van att vara, har väl snart klippkort där.

Då blir det inte snack om att cykla sen på ett tag.

Du får väl cykla av dig nu menar maken och det har han alldeles rätt i.

Ha en bra och god natt kram marg

2009-08-12 @ 22:44:29
Postat av: Britt-Marie

Vad kul att du kunde ta dig till Abisko!! Nästa år - då du!!! Hoppas problemen i munnen går över snart - tänker jättemycket på dej! Kramar från B-M

2009-08-12 @ 23:39:12
URL: http://kronidan.blogg.se/
Postat av: Kicki

Vi är verkligen glada att du orkade komma upp och möta oss.När vi fick ditt sms om att du var på väg, då blev det fart under fötterna. Det var länge sedan jag skrattade så mycket. Nu ska jag gå rundvandring och se var jag ska hänga den fantastiskt fina presenten jag fick. Du får kolla den 22. Hoppas att provtagning går bra och att Umeå ringer denna gång. Kram Kicki

2009-08-13 @ 08:02:35
Postat av: Monica & Mats

Hej moster!

Vad kul att Du kunde åka upp och träffa Ditt tjejgäng och jag kan bara se framför mig hur tokigt och glatt det mötet måste ha blivit!

Hoppas nu att Du blir bättre i munnen så att matlusten och sånt kommer tillbaks, litegranna i allafall!

Nu är vi tillbaks i selen igen efter en helt underbar semester, vilket väder vi haft men det känns jättebra att vara åter på jobbet så det blir lite "ordning och reda" på saker och ting, Du vet man kan få gå och lägga sig i tid nångång.....

Kram och sköt om Dig! 2xM

2009-08-13 @ 11:00:14
URL: http://kronidan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0