Lördag 1 aug

Nä, idag mår jag inte så bra som jag gjort tidigare. Jag har så muskelvärk, det tar emot när jag går. Känner mej lite febrig också. Det är bara sängen som hägrar.
Vi hade tänkt åka iväg med Dagny och spela golf, kanske Kalix eller Piteå men det känns inte bra att åka nånstans när man inte är ok.
Jag har ändå plockat 1½ liter hallon, plockade 1 liter igår. Kan inte bara låta dom falla ner. Nu har jag sovit en stund i soffan, maten fick vänta. Per och Walter kom hem från västkusten och dom fick lite quiche lorraine, det var uppskattat.
Rolf har polerat sin röda bil, den är fin, dock inte  som min.
Hoppas på att morgondagen blir bättre och mindre smärtsam.
Godnatt.
PS. Nu är alla överstar hemma, men jag bor ändå översti......../Viv


Kommentarer
Postat av: marg

Hej, Jobbigt att du har så ont, hoppas det blir bättre snart.

När Flisan for hem idag, for jag ut och cyklade, det var skönt, det går bättre och bättre. På tisdag får jag min nya cykel, det blir roligt.

Nu ska jag sova, god natt och kram marg

2009-08-02 @ 22:13:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0