Fredag 7 juli

Kolla nu vilken tid jag skriver detta!  Klockan är alltså 0615!
Idag skulle jag alltså med tjejerna på Fjällräven Classic och här sitter man utan ork...urk!
Jag kunde inte somna om när jag vaknade kl 4 i morse, så nu  har jag varit en trappa ner och kramat om Toril innan hon åkte iväg för att möta Kärran och Kicki på järnvägsstationen.
I går skjutsade jag maken till Kallax fvb till Skåne och bröllop. Det fick jag också avstå från. Det är så hög infektionsrisk på typ flygplatser, så det är lika bra att bli hemma.
Jag åkte förbi på jobbet, träffade Siv. Kände mej inte lika frisk som förra dagen. Hem och tog en skön vila, cyklade till Ingela på middag. Stekt röding, färsk potatis, jordgubbar och glass.
Kära gulliga Ingela, tack för att du lyssnade....
Idag ska jag plocka mer hallon, kanske lite jordgubbar i Mockis. Får väl se hur dagsformen blir för fru Andersson.
Nä jag tror att jag lägger mej en stund, jag ska ju till Björknäs VC och ta prover igen kl 9.
Kram och godmorgon!
Viv+VB


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!! Hoppas att proverna är bra idag och att du får en skön helg... Om du ska nåt på jobbet så hör av dig före så kan vi ta en fika tillsammans...Kram Siv

2009-08-07 @ 07:39:31
Postat av: SOFIA

godmorgon! =) fin blogg, haft den länge?

2009-08-07 @ 07:51:48
URL: http://elodia.blogg.se/
Postat av: Ingela

Tack, för en trevlig förmiddag i hallonsnåret.Hoppas Dina provsvar var positiva.Ha en trevlig kväll.Bamsekram Ingela

2009-08-07 @ 18:00:33
Postat av: marg

hej,

hoppas du mår bra!?

Vi har just kommit hem från räkmiddag. Det var gott och trevligt. nu är man ju trött.

God natt och sov gott kram marg

2009-08-07 @ 22:40:59
Postat av: Britt-Marie

Åh stackare - uppe FÖRE tuppen... hoppas att du ändå kan plocka hallon etc och njuta av sommaren Vädret verkar ju bra i hela landet - var på stranden idag med en vänninna .... men jädrans vad solen tog - fast vi är inne i augusti.

STOR KRAM från Kräft-Marie

2009-08-08 @ 03:18:53
URL: http://kronidan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0