Fredag 14 aug

Hej svejs!
Sov länge som vanligt. Undrar om min kropp behöver det eller har jag lagt mej till med en ovana?
Nåväl maken gick upp ½4 så han hade nära på gjort sitt dagsverke innan jag öppnade dom blå.
Efter lite tvätt och husliga sysslor fick jag ett kärt besök: Niclas Laestadius kom på sin fina motorcykel, bara för att hälsa på mej. Men gud vad glad jag blev. Vi fick prata av oss en god stund. Härligt! Sen packades Dagny och vi drog iväg till Arvidsjaur och raka vägen till Capsicum, detta av mej omtalade ställe som återigen hade STÄNGT!
F-n vad irriterad man blir, vi var där 1930 och dom öppnar kl 22! Vem vill äta den tiden? Så det blev lappkåtan igen, trots lite seg service..
Vi blev mätta och parkerade på ett mysigt ställe ute i skogen vid en sjö.
Somnade helt utmattade........


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0