Sunderbyn-Sal 9 26 april

Glad söndag på er!
Fast idag känns det lite jobbigt trots att jag sovit som en stock...så gott som smärtfri! Dr Roger var här nyss och han är ärligheten själv och det uppskattar jag. Men det blev  lite jobbigt när han redogjorde för hur allvarligt egentligen detta är.
Jag vet inte om det är pga att jag ändå känner mej så pass frisk som det var lite svårt att ta in.....det blev lite tomt när han gick och jag blev kvar här.....
Tankana far runt, runt..
Nä, jag ska ta fram mitt  " jävlar anamma" som jag lagt undan nånstans. Nu gäller det att starta kriget!!!
Sitter och tittar ut mot 97:an,  himla trafik!
Nu tror jag att jag får besök.....

Ha entrevlig dag!
Viveka

Kommentarer
Postat av: SkogsBritta

Jävlar anamma....kom igen nu!!! resan har bara börjat och vi är med dig hela vägen.

Jag kommer att ge dig en spark i baken om du börjar slöa till =)



Kram på dig.

2009-04-26 @ 16:29:41
Postat av: Marléne

Hej hej moster !

Jag håller med SkogsBritta, fram med jävlar anammat och nu är det gasen i botten framåt:) Vi är så många som som ska stötta dig när det känns tungt och vi ska sparka dig i baken när du slöar till;)

När det känns tungt så ring nån o gnäll ett tag så känns det bättre sen.

När det känns tungt kan du också lägga dig ner o tänka på alla som älskar dig, från stora till små, gamla o unga, alla nära o kära du har. Då kommer du att orka ett tag till. Du vet väl att inget är omöjligt för dig moster :)

Stora kramar från Marléne o Ulf

2009-04-26 @ 16:48:20
Postat av: Anita o Janne

Kära vän!

Jag vet att du har styrka som få, ett humör som få, och mycket annat som få, men det måste få ta den tid det behöver för att du skall klara detta, och det gör bara Du Viveka! Jag har bara dig just nu i mina tankar, men visst kommer du att klara det här!

Jag skickar många kramar från oss båda, Anita o Janne

2009-04-26 @ 18:12:08
Postat av: Gunilla

Kära "syster!

Det jag nyss läste var tråkiga rader, men jag sällar mej till alla andras åsikt om dej.Jag känner ingen som har ett go som du å framåtanda.Det kommer att hjälpa dej långt.

Har nyss tittat på Susan Boyle-fantastiskt vilken röst Kvinnan har!

Vi har haft sommarvärme här idag-har solat i shorts.

Palle kommer imorron å sover två dygn.

Kramar till dej å hälsa Rolf

Gunilla

2009-04-26 @ 20:16:29
Postat av: marg

hej,

det här kommer att gå bra, jag vet det, du är stark.

Idag var det nästan sommarvärme. Stavarna och jag har stakat oss fram i 45 minuter. Men nu känns armarna som av, aj, det kankse var för länge.

Bättre imorgon.

Jag tänker så mycket på dig och kramar dig



marg

2009-04-26 @ 21:56:25
Postat av: Carin Hessmo

Jag måste bara skriva några rader till dig. Det värsta är när man läser det du skriver, är att man känner sig så j-a hjälplös. Om det fanns något man kunde göra så skulle man göra det. Vill bara tala om att jag tänker på dig så himla mycket och jag bara längtar efter att få höra att allt är bra igen. Jag hoppas innerligt att det är så. Jag tänker på dig väldans mycket och det känns så overkligt att detta händer. Ditt mod och starka psyke kommer nog väl till pass nu och det vet man ju att psykisk och fysisk styrka kan försätta berg.

Önskar allt gott. Ge inte upp.

Kramar från Carin

2009-04-26 @ 21:57:56
Postat av: Carin Hessmo

Jag måste bara skriva några rader till dig. Det värsta är när man läser det du skriver, är att man känner sig så j-a hjälplös. Om det fanns något man kunde göra så skulle man göra det. Vill bara tala om att jag tänker på dig så himla mycket och jag bara längtar efter att få höra att allt är bra igen. Jag hoppas innerligt att det är så. Jag tänker på dig väldans mycket och det känns så overkligt att detta händer. Ditt mod och starka psyke kommer nog väl till pass nu och det vet man ju att psykisk och fysisk styrka kan försätta berg.

Önskar allt gott. Ge inte upp.

Kramar från Carin

2009-04-26 @ 21:58:39
Postat av: Carin Hessmo

Tänker på dig så himla mycket. Nästan skäms för att man sitter här och är frisk och kry. Jag vet att psykisk och fysisk styrka kan försätta berg, det har hänt förr. Jag vet ju att du har både dessa resurser och det ska hjälpa dig ur det här. Jag önskar dig allt gott och ge inte upp.

Kramar

Carin

2009-04-26 @ 22:03:34
Postat av: Siw





Käraste Du! Vi är många som vet vilken styrka du har. Vi lider med dig, tänker på dig, och längtar till den dag du kan hälsa på oss. Jag hoppas du har nått kulmen av ditt lidande. Idag har vi njutit av riktigt sommarväder. Näsan lyser som ett stoppljus! Vi ät middag, grillat, ute på altan. jättemysigt! Det ska vi göra när du och Rolf kommer i sommar.Sov nu riktigt gott! Kramar från Leif o mig

2009-04-26 @ 22:13:46
Postat av: Kärran

Godmorgon vännen! Jag tänkte ju komma igår men det var trafik hemma hos oss hela dagen. När jag ringde trodde jag först att du var slut efter alla besök och trött på detta. Man behöver ju vila mellan varven oxå. Nu när jag läser din blogg så förstår jag att det var det jobbiga beskedet du fått. Jag jobbar idag till klockan 15.30 ungefär och kommer till dig när jag slutar.

vi skall klara detta. Aint no mountain high enough!Kram Kärran vi ses i eftermiddag.

2009-04-27 @ 07:15:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0